13 Nisan 2014 Pazar

Windows 8.1 çıktığı günden beri iki masaüstü

Ben Windows 8.1 çıktığı günden beri iki masaüstü. bir de dizüstü bilgisayarımda kullanıyorum. Elbette en güncel ilelim slstemtoini kullanmak İşimin bir gereği ama Windows ffle, andından S.i'le gelen yenilikleri de seviyor ve bilinçli ulr şcktlde kullanıyurunv bir İanesi haıiç.,, ftaştangıç ekranından bahsettiğimi tahmin etmek herhalde zor almamıştır. İlk Eíilq ¡sayarımdaki Windows 3.1- işletim sisteminde Batial menüsü ygktu. Windows 95'te Windows on hu en simgesel özelliğiyle tanıştık ve onu çok sevdik, her gün onlarca kez tıklar olduk, Windows 8rde Başlat menüsünün yerine tam ekran çalışan, dokunmatik ekranlar için özelleştirilmiş bir Başlangıç ekranı geldi. Çok sevdiğimiz bir öğeyi bizden çatan Başlangıç ekram. böytece Windows 8'in bvfansızbğımn da simgesi haline geldi. Windows 6.1 ’de Başlangıç ekranım açan bir düğme eklemek de pek işe yaramadı.
Sizi b-lnıerıı ama ben hiçbiri doku'i mat ık ekranlı olmayan bilgisayarlarımda ne Başlangıç ekranına ihtiyaç duyuyorum ne de tam ekran çalışan modern uygulamalara, Klavyesiyle, iaresiyle, dev monitörüyle tam bir masa üstü bilgisayar kulJjnrosryım ben; bir de Başlat menüsünü geri isleyen neredeyse 20 yılhk blı Windows kullanıcısı.
Microsoft da berim gibi kul lamerla rın bu hoşnutsuzluğunun farkında elbette. Bu nedenle bir yardan Windows S.Tin özelliklerini masaüstü bilgisayar kullanıctlarına Övmeye çalışırken, son dedikodulara göre tjir yandan da Windows Oda Başlat menüsünü geri getirmenin pfaflfannı yapLyor, 2015rte çıkması planlanan Windows 9'a kadar uzun ve Başlatsız bir yol var örtümüzde, O zamana kadar, en azından bu yılın Nisan ayında resmi desteği kesilecek Windows XPVnn odadan kaybolunasım ditiyorum. Umarım tüm web sitesi sahiplerinin kabusu Internet Explorer 6yı büyük ölçüde yok etmeyi başaran ıMic rovnft bu koııuda da başarılr otur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder