9 Nisan 2014 Çarşamba

Gizliliğimizin tehlikede olduğu hakkındakı söylentiler

Sizden gelenler
CHIP okuyucularına çevrimiçi gizliliklerinden bir yıl öncesine göre daha mı fazla endişe duyduklarını sorduk. İşte cevaplar...
Gizliliğimizin tehlikede olduğu hakkındakı söylentileri duyduktan sonra, sosyal medya hesaplarımdaki tüm bilgilerimi olabildiğince azalttım
Açıkçası her zaman bu konu hakkında endişelerim vardı Bu yıl içinde iki e-mail hesabıma potansiyel tehlike içeren mailler gönderildi Eğer bu konuda bilinçli olmasaydım, şu anda finansal bir sorunun içinde olabilirdim Bu konuyu yeterince ciddiye almayanlar adına da endişeliyim Yanı evet, artık daha fazla korkuyorum
Bence artık sosyal medya gizliliğinin seviyesini kontrol etmek daha kolay bir hal aldı Her ne kadar bazı şirketler gizlilik politika lan hakkında suçlansalar da. korkutucu olan kimsenin bu konuda geri adım atmamış olması. Bence çoğu Google kullanıcısında durum bu izlendiğimizin farkındayız, fakat saklayacak bir şeyimiz yok Paranoyak insanlar teknolojiyi anonim kullanmanın bir yolunu her zaman bulacaktır Hükümet her şeye erişebilmesi gerektiği ni düşünüyor Bence bunun bir sınırı olmalı
Birleşik Devletlerin casusluk metotlarını açığa çıkardığı için Edward Snowden'a minnettar olmalıyız Şimdi yapmamız gereken tek şey çevrimiçi paylaşımlarımızda daha dikkatli davranmak
Dediklerine göre saklayacak bir şeyimiz yoksa, endişelenmemiz gereken de bir şey yokmuş Fakat ben hala binlerinin benim çevri
mıçı yaptıklarımı izlemesi fikrine karşıyım, özellikle de karımın "Sanırım 2013 casusluğun sınırları konusunda insanların gözünü açan yepyeni bir yıl oldu ”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder